Veelgestelde vragen

Zijn alle spellen op voorraad?

De Spellenspecialist begint met een beperkte stock. Indien er een spel in stock is, wordt dit bij het spel zelf vermeld. Elk ander spel, bestellen we van zodra er vraag naar is op onze website. Deze proberen wij zo snel mogelijk bij u te krijgen.

Op deze manier kunnen wij aanvoelen welke spellen meer gezocht en gevraagd worden.

Een spel is niet op voorraad, wanneer komt het terug binnen?

Als een spel niet op voorraad is, kan je ons steeds een mailtje sturen of een berichtje achterlaten via het contactformulier zodat wij bij onze leveranciers kunnen nagaan wanneer een bepaald spel terug beschikbaar is.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden automatisch bij de check-out toegevoegd aan uw bestelling.
De verzendkosten bedragen:

€ 6 voor een verzending binnen België.
€ 8 voor een verzending binnen Nederland.

Je kan ook kiezen om het spel gratis af te halen bij ons in Merchtem.

Alle informatie over verzending vind je hier.

Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb geen bevestigingsmail ontvangen.

Wanneer u succesvol een bestelling plaatst, krijgt u altijd een overzicht van de bestelling doorgestuurd per mail. Indien u deze bevestiging niet ontvangen heeft, neem dan contact op met ons via het contactformulier. Mogelijk is de bestelling niet gelukt, zit er een typfout in het e-mailadres of wordt de bevestigingsmail tegengehouden door uw spam filter. Kijk steeds uw ongewenste mails na.

Wanneer ontvang ik mijn pakketje? Ik woon in België.

Als er binnen ‘3-5 werkdagen geleverd’ staat, duurt het maximum 5 werkdagen eer de bestelling aangeboden wordt. Bestaat de bestelling uit meerdere spellen, waaronder minstens 1 spel met de levertermijn ‘binnen 3-5 werkdagen geleverd’, wordt de volledige bestelling maximaal 5 werkdagen na het plaatsen van de bestelling aangeboden. Er wordt niet op zaterdag of zondag geleverd.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, dat kan! Van zodra jouw pakketje wordt verstuurd, ontvang je een track-and-trace mailtje.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik afwezig ben op het moment van aanbieding?

Dit is afhankelijk van de door u gekozen koeriersdienst. Koeriers zoals BPost laten een briefje met instructies achter in de brievenbus. Koeriers van PostNL bellen meestal bij de buren aan om daar jouw pakje ter bewaring af te geven.

Het spel is onvolledig of u merkt een productiefout op

U moet dit binnen de 2 weken na de levering melden. Bekijk dus meteen of uw spel volledig is. Is een spel onvolledig, contacteer ons dan direct en wij geven dit door aan de uitgever of verdeler. Enkel de uitgever of verdeler is in staat om de ontbrekende onderdelen te vervangen. Als webshop hebben wij geen losse onderdelen beschikbaar en kunnen u dan ook geen onderdelen toesturen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling nog voor u te wijzigen. Indien het pakje reeds aan het koeriersbedrijf werd afgegeven, kan het adres niet meer aangepast worden.