Veelgestelde vragen

BESTELLEN

Hoe weet ik of een spel op voorraad is?

Indien er een spel op voorraad is bij ons, wordt dit bij het spel zelf vermeld. Dan staat er ‘op voorraad’ of ‘haast je, nog x stuks op voorraad’. Alle andere spellen waarbij er ‘wordt nabesteld’ staat, bestellen we bij onze leveranciers van zodra jij jouw bestelling hebt geplaatst. De levertijd is dan wel iets langer.

Kan ik uitverkochte spellen nog bestellen?

Als een spel niet op voorraad is, kan je ons steeds contacteren zodat wij bij onze leveranciers kunnen nagaan wanneer het spel terug beschikbaar zou zijn.

Ik kan een bepaald spel niet vinden in jullie webshop. Kunnen jullie het voor mij bestellen?

Waarschijnlijk wel! Neem contact met ons op en wij zoeken het voor je uit!

Ik heb een kortingsbon of cadeaubon. Hoe kan ik deze gebruiken?

De code vermeldt op jouw bon kan je invullen in jouw winkelmandje. De korting wordt direct verrekend.

BETALEN

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kan betalen via Bancontact, kredietkaart (MasterCard, Visa en American Express), KBC/CBC Payment Button, Belfius Direct Net, ING Home’Pay, iDEAL en SOFORT Banking.

VERZENDEN

Wat zijn de verzendkosten?

Wij verzenden enkel binnen België en naar Nederland.

De vermelde prijzen in de webshop zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten worden automatisch bij het afrekenen toegevoegd aan jouw bestelling.

We hebben geen vaste verzendkosten. De kosten hangen af van jouw bestelde bedrag. Hoe hoger de waarde van jouw winkelmandje, hoe lager jouw verzendkosten zijn.

Bereken hier jouw verzendkosten.

Je kan kiezen om het spel GRATIS af te halen bij ons: Peisegemstraat 8, 1785 Merchtem.

Wanneer ontvang ik mijn pakketje?

Alle spellen die op voorraad zijn worden dezelfde dag of de dag erna verstuurd. Als er ‘wordt nabesteld’ staat, duurt het iets langer eer de bestelling bij jou toekomt. Als je een bestelling plaatst met bvb. 1 spel dat op voorraad is en 1 spel dat wordt nabesteld bij de leverancier, wordt alles steeds tesamen verstuurd.

Als er een pre-order tussen jouw bestelling zit, dan worden alle spellen tesamen verstuurd. Van zodra wij al jouw spellen ontvangen hebben, zal je een mailtje ontvangen met een track-and-trace code.

Er wordt niet op zaterdag of zondag verzonden.

Hoe weet ik of jullie mijn bestelling goed ontvangen hebben?

Nadat je jouw bestelling geplaatst hebt, ontvang je van ons automatisch een mailtje met de bevestiging van jouw bestelling. Heb je geen mailtje ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

LEVEREN

Door welk bedrijf wordt mijn pakketje bezorgd?

Wij werken samen met BPost en DPD.

Kan ik mijn pakket volgen?

Ja, dat kan! Je ontvangt steeds een mail met een track-and-trace link. Zo kan je jouw bestelling opvolgen van zodra wij het label printen.

Help! Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen de bestelling nog voor jou te wijzigen. Indien het pakje reeds aan het koeriersbedrijf werd afgegeven, kan het adres niet meer aangepast worden.

BESCHADIGD

De producten in mijn pakket zijn beschadigd bezorgd. Wat doe ik?

We raden aan om bij ontvangst meteen jouw bestelde producten na te kijken op eventuele beschadigingen. Merk je beschadigingen op? Contacteer ons binnen de 14 dagen na ontvangst en wij kijken na wat we voor jou kunnen doen!

Er ontbreekt een onderdeel in mijn speldoos. Wat nu?

Ai, dat is niet de bedoeling! Ontdekt je dat er een onderdeel ontbreekt, neem dan direct om ons contact op!

Enkel de uitgever of verdeler kan ontbrekende onderdelen te vervangen. Als webshop hebben wij geen losse onderdelen beschikbaar en kunnen u dan ook geen onderdelen toesturen. Wij nemen dan direct contact op met onze leverancier.